неделя, 7 август 2011 г.

Камембер и бри-неделна закуска

Камембер със сладко от круши и бри със сладко от ягоди-една прекрасна неделна закуска,букет oт аромати и вкусове!






камембер
бри
сладко от ягоди и круши
1бр.многолистно тесто
орехи,бадеми
канела,ванилия
1яйце

Приготвяне

Разстелете тестото и лекичко го разточете.Разрежете сирената..Направете смес от ягодовото сладко натрошени бадеми и ванилия,и крушовото сладко,канелата и натрошените орехи.Сложете едната част на бри върху тестото,изрежете около 2см.около него.Намажете със сместа с ягоди.Затворете отгоре с другата половина на сиренето.Повдигнете краищата на тестото и загънете.Намажете го с разбитото яйце.Изрежете капаче с формата на сиренето и го поставете отгоре върху празното място.Намажете и него с яйце.По желание от останалото тесто,можете да направите цветя с формички за сладки и да ги залепите отгоре.По същия начин направете и бри с крушовата смес.Печете 15-20 мин. в предварително загрята на 250CСервирайте топло.
Насладета се приятели!

14 коментара:

  1. Уау, Кате, обожавам сирена! А така, както си ги поднесла в многолистното тесто, не е само много красиво, а и изключително вкусно!
    Красиво, елегантно, приемаш ли гости за късна закуска?:-))
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Сирена, плодове , ядки.....прекрасно начало на неделята!
    Катерина,поздрави за предложението!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошна закуска! :) А в приятна компания и поднесено толкова изискано - просто да ти завиди човек! :)))
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви!Закуската,беше хубава,но сега ми се налага да пораборя и то такива неща дето хич не ги обичам да чистя хладилника,фризера,ваната,които са си се сръдкави неща.Трябва навсякъде да бръкнеш,всичко да извадиш всичко да почистишдо последната точица.Ох мразя го това!
    Мони,сега отказах ли те от късната закуска хахаха...ако ли не идвай да помагаш,а аз ще те нагостя!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, не можещ да ме уплашиш, до сега правих точно това, мен неделята ми е ден за това, няма как. Нали после ще има от закуската.:-)))
    Не се плаша лесно, Кате!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Катерина, чудна неделна закуска!Аз съм от онези неразумни хора, които не закусват, но с удоволствие бих си хапнала от тази вкусотия на вечеря:).
    Поздрави и хубава неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, БОЖЕСТВЕНА закуска - и съвсем мой тип!! Изумитена комбинация от вкусове - поздравления!!!И аз съм от лошите,:) дето не закусват,но на това изкушение не бих устояла:))

    ОтговорИзтриване
  8. Момичета,и на мен това ми се случва почти винаги в събота или неделя!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, ама само какво пиршество съзират очите ми!
    Великолепно изглежда, Кате :)

    ОтговорИзтриване
  10. Ooo... това е любима за мене закуска....присъединявам се към Федора наистина е пиршество ..
    Поздрави и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Ауу,кой ми е отмъкнал любимите чинийки?!
    Тъкмо щях да пращам една на Пепи :)),че и на нея много й харесват.

    Кате,четох,четох,но не разбрах как точно си ги оформила.Ще се възползвам от идеята на плънката,пък другото май ще е импровизация.

    И кюфтенцата са страхотни!

    Чудесно си подготвила трапезата!
    До скоро!

    ОтговорИзтриване
  12. What agreat way to have thsi on the table.Love it all.Filo pastry and cheese that's flowing out of it;))

    ОтговорИзтриване