четвъртък, 23 август 2012 г.

Пица с прошуто и моцарела


Лятото продължава с пълна сила!




Нека му се насладим още малко, защото няма да е далеч времето, когато ще публикуваме супички за сгряване :)
Това са още няколко снимки от нашето пътуване.






Ето и моето предложение за супер кремообразна пица  с прошуто и моцарела.


Продукти за две големи пици

за тестото

3 ч.ч. брашно
1 п. суха мая
1 ч.ч. вода
по една щипка сол и захар

прощуто и моцарела ( количеството е по желание)

Омесете тесто и го оставете да втаса.
Направете си салатка докато го чакате :)


Разточете тестото на тънка кора и го сложете в тава върху пекарска хартия.
Отгоре сложете плътен пласт тънко нарязана моцарела, след това пласт фино нарязано прошуто
и отново пласт моцарела.
Печете в предварително загрята фурна на 200C.
Поднесете топла.


Накрая ви подарявам  едно сърце с пожелание за много щастливи мигове!



20 коментара:

  1. Катенце, прекрасни спомени от слънчевото лято си запечатала. Пицата е страхотна, а доматките за салатката са просто мечта. Пожелавам ти фантастични слънчеви дни и прохладни вечери, прекарани с любими хора!

    ОтговорИзтриване
  2. Грабвам домата и парче моцарела и дим да ме няма :)) ! Разкошна е пицата ,Кате :*! И снимките от ваканцията ви са чудесни ,пожелавам ви още много хубави мигове заедно :) !
    Чао ,аморе ....baci :*!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни снимки, Кате, а пицата е нещо, което у дома може да се яде всеки ден, без изключение:) Чудесна е твоята!

    ОтговорИзтриване
  4. Иги, благодаря мила и за теб прекрасен и прохладен остатък от лятото*)

    Ийв, само това искам най-силно от всичко- здраве и щастливи мигове с моето момче:) Целувки*)

    Траянче целувам те*)

    ОтговорИзтриване
  5. Катенцеее,море Гръцко с едър пясък който боцка по краката но е хубаво и прекрасно там.Невероятни снимки си направила.
    Пицата е мечта,разкошотийка направо.
    Реколтата е като тебе красива и сочна, а биволското сърце е голямо като на сейбията.:)
    Много хубаво ми стана от тази публикация и снимката с босите крачета и шепа с пясък.
    Прегръщам те и силно те целувам моето момиче!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,много разнообразни сортове домати имаш,браво!Особено това последното сърце е страхотно!Снимките разгледах с удоволствие,а пицата бих хапнала с още по-голямо,щом има два пласта моцарела,ммммм,сууупер!
    Прегръдки и хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,снимките са страхотни,красота!
    Пицата....направо и усещам аромата!
    поздрави

    ОтговорИзтриване
  8. Todo muy lindo estoy celebrando el tomate corazón,el camino a la playa y servirme un trozo de pizza exquisita que has preparado,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  9. Разкошни снимки, Кате! Чудесна почивка, насладете и´ се напълно, че, да скоро, като застудее, тогава...
    Снимките, но и пицата и салатаката са неустоими, ноооо домата, домата е мечта, разкошен, пленителен и наистина неустоим. Накара ме да се върна назад във времето, когато майка произвеждаше килограми от тези домати, но тогава дори и не съм си помисляла, че ще дойде време, когато, като ги видя на снимка, ще са само мил спомен.

    Прегръдки Кате и благодаря за чудесната рецепта, прекрасните снимки и милите спомени, които събуди в мен. Пожелавам ти един чудесен ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Катенце, всичко е чудесно!
    И снимките, и рецептата!
    И прекрасното сърце!
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  11. Невероятни снимки - завладяващи, омайващи и подканящи!
    Пицата със сигурност ще направя - неустоима е за мен с тези продукти.
    Прегръдки, Катенце! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Кейт, снимките са спиращи дъха, великолепни са!..., а пицата обичам я, аз обичам всички пици! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  13. Катеее, имай милост с тези морски снимки!
    Ей, твоята реколта от зеленчуци, обаче, е истинско зрелище!!!Да не говорим за розовия домат във формата на сърце...да го схрускаш хем ти е кеф, хем ти е жал :)
    Виж такава пица - както казва любимия - всеки ден мога да я имам на трапезата и няма да ми омръзне!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Beautiful photos...My favourite - all those different tomatoes!

    ОтговорИзтриване
  15. Много слънчеви снимки :)
    Пицата е невероятно апетитна! Започнах да преглъщам жално пред монитора.
    Хубав уикенд, Кате!

    ОтговорИзтриване
  16. Катенце, красиви снимки и много слънчево настроение, да права си, скоро ще започнем да плачем за жаркото слънце и морския бряг :)
    Прекрасен уикенд и прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уффф забравих да спомена колко много ми харесва пицата!!!

      Изтриване
  17. На една вълна сме с тебе, само дето аз съвсем съм се "изнежила" в кухнята и я карам по много мързеливата с готови теста :)) Чудесна пица и много отпускащи морски снимки :)

    Усмихната вечер от мен :)

    ОтговорИзтриване
  18. Жега,жега,но си е лято...красиви снимки-пак ми се ходи на мореее....
    Кате,хвърли една пица през околовръстното-ще я чакам на разклона.Хубави почивни дни,мила-целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. Чудесно настроение ми създаде КАте! Направила си много хубави снимки, особено тези с перспективата ми харесеха много! Имаш чудни домати в градината си!И днешното ти предложение е отново много вкусно!

    ОтговорИзтриване