вторник, 18 август 2015 г.

Мъфини с кокос, малини и къпини


Всеки ден създавай красота и любов! Това е моето мото.
В сезона на изобилието от плодове, които е хубаво да се хапват в суров вид, на мен ми се приядоха кексчета. По принцип не съм от хората, които се хранят сезонно- имам пред вид това, че по всяко време ям супи, месни и тестени неща и не си падам особено по плодовете- обичам ги под формата на сладка и конфитюри.
Та затова и хич не се поколебах, да си изпека тези малки сладки бижута.


Основата за тези мъфини е вдъхновена от класическата английска тарта Бейкуел.
Аз си измислих пълнежа , въз основа на това, което ми се хапва в момента, в случая кисело мляко, къпиново сладко и плодове.


Определено, това са едни от най- вкусните кексчета, които съм правила.


Продукти за кексчетата

2 с.л. смлени бадеми
1/2 к.ч. кокосови стърготини
1 1/2 к.ч. пудра захар
1 1/2 к.ч. брашно
1 к.л. бакпулвер
1/2 к,ч, разтопено масло
3 белтъка

За пълнежа

кисело мляко, конфитюр от къпини, пресни плодове


Приготвяне

Загрейте фурната на 175C. Аз имам формичка, която ми пече тестото, под формата на чашки, но ако нямате такава, просто сложете хартиени формички, в тава за кексчета.
В купа, смесете бадемите, стърготините, захарта, брашното и бакпулвера. Разбъркайте с маслото и добавете белтъците. Разбъркайте отново до хомогенна смес.
Изсипвайте във формичките от сместа, като ги пълните около 1/3.
Печете до златисто или суха клечка.
Извадете, оставете за 5 минути да се охладят във формите, след което ги сложете на решетка до пълното им охлаждане.
Напълнете преди поднасяне.
Можете да замените  млякото със сладолед, крема сирене или някакъв крем, да добавите различни плодове, изобщо...интерпретирайте!


Поздрави,
Кат

6 коментара:

  1. Фантастични! Кекс с кисело мляко си е класика!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждат наистина прелестни, а с този пълнеж няма как другояче! Фантастични снимки! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Много кокетни малки изкушения! Прекрасно съчетание и перфектна визия! Слънчева и усмихната сряда!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, хапвай си каквото душата иска. Ако тя е здрава, няма как тялото да не е;) Прекрасни кексчета, а снимките са фантастични!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви момичета! Прегръщам ви*)

    ОтговорИзтриване
  6. Определено създаваш красота и любов:))
    Чудесни са и на вид, а и вкуса обещава да е същият!
    И аз като теб си хапвам всичко по всяко време, а най-малко плодове, гледам да ги вложа в нещо сложно, така е скучно да се хапват, а:))

    ОтговорИзтриване