петък, 18 юли 2014 г.

Казан- Мангал- кавказка рецепта за агнешко


Да ме простят вегетарианците, ама откакто намерих тази рецепта, обожавам агнешко. Дори моето дете, което не вкусва агнешко го оцени с десятка, а за милотоооо да не говорим- нали му е лчбимо.
Та един ден докато си търсех рецепта, която да не съм пробвала, попаднах на тази в "Гответе с мен". И тук е мястото да благодаря на Aura за споделената вкусотийка, а повярвайте ми наистина е мноооого вкусно.Опитах я и със свинско пак става прекрасно.
Това ястие определено често ще присъства на нашата трапеза, както в ежедневно, така и в празнично меню.


Лесна и ароматна, идеално се допълва от леко и ненатрапчиво Розе и зелена салата.

Продукти

600 гр агнешки котлети
8-10  средни картофа
100 мл.олио
50 гр. масло
кимион, черен пипер, сол

Приготвяне

Загрейте мазнината и запържете картофите  цели до златисто. Извадете ги в съд с капак и ги посолете. В същата мазнина запържете до златисто месото. Извадете  и него в отделен съд, поръсете го с кимион, черен пипер и сол. Върнете картофите в мазнината, отгоре сложете месото и налейте 100 мл. вода. Покрийте с чиния и отгоре с капак.Задушете на много слаб огън за два часа.
Аз лично, за това време добавих още веднъж 100 мл. вода, но според мен трябва от време на време да го поглеждате без да го бъркате, защото водата зави си от картофите и силата на котлона. Аз го правя два часа, както е указано на слаб котлон и въпреки всичко ми пое допълнително вода, а накрая си остава на мазнина.
Е, това е приятели! Пробвайте, наистина си заслужава, както казва Aura!



9 коментара:

  1. Аура има шедьоври! Пък ти си направила останалото тук, за да не ми хрумне следващото агнешко да го сготвя по друг начин. Прегърни се, Кате!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, снимките са божествени!
    За котлетите да не говорим :)
    А толкова трудно намирам такива при нас!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. За снимките няма да коментирам........:))А рецептата е повече от превъзходна !Поздрави,Кате!
    Радвам се да те видя:)))))),липсваше ми!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, обичам агнешко, ама не чак толкова...
    Мисля си обаче, че и аз ще му дам 10 като дъщеря ти, ако се наканя да го опитам. Изглежда страхотно, а снимките ти са... чудесни!
    Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване
  5. Като фен на агнешкото няма да прескоча тази рецепта с прекрасни фотоси. Ще се опита, задължително! :)

    ОтговорИзтриване