сряда, 23 юли 2014 г.

Едно малко закъсняло писмо


Е, това е то "хлапе". Завърши гимназията.
Никога няма да забравя първият ти ден в училище, когато хванати за ръка, обиколихте двора на училището, а аз развълнувана, те извиках и ти кимнах, а ти вдигна високо глава, за да покажеш, колко самостоятелна искаш да бъдеш. Бях застанала зад моята майчица, бях я прегърнала и опряла глава на рамото и , за да не види никой сълзите в очите ми, а тя, в един момент се обърна и ми каза;
– Успокой се маме! Сърцето ти ще изскочи през гърдите ми!
Е, от тогава минаха дванайсет години, а отлетяха, като един миг!
Пожелавам ти, от цялата си душа и сърце един ден да имаш дете, като теб самата!
Така и не разбрах, че имам дете. Спокойна, търпелива, умна и добра- ти си въплъщение на моята мечта за рожба.
След първият учебен ден се прибра и каза, че ако не ходиш сама на училище, няма изобщо да ходиш. Наложи се да напиша писмо до директорката, за да разрешат да ходиш сама. Отделно от това, навсякъде ходеше с една бележка, на която пишеше;
– Моето дете, ходи леко облечено, яде, каквото, колкото и когато поиска, пие газирано и яде сладолед и през зимата.
Божеееее, сега, като го видях написано се ужасих- каква майка! Но, да ти кажа честно, хич не ми пукаше, какво ще кажат другите! Важното е, че те отгледах и възпитах аз- САМА! И сега бера плодовете на моят метод на възпитание и смело мога да кажа, че съм доволна, пре доволна!
На матурите обаче много се смях, като каза, че в първия ден в училище искаше да си сама, а сега в последния искаш да съм плътно до теб!
Един от най- смешните случаи между двете ни, беше, когато ти казах, че ще те разбера, ако не ти се ходи някой ден на училище, дори да не си изморена. Казах ти, че предпочитам да ми кажеш, аз да извиня отсъствието ти, а не да бягаш и да ме викат преподавателите. Известно време след това, ти ми каза, че съм те лишила от възможността да избягаш от час.
Така се зароди истинското приятество между нас- приятелство основано на доверие, което нито една от нас не изгуби в другата!
Не искам да съм многословна. Каквото искам да ти кажа и да се опитам да те поуча, го правя в движение. Няма правилно и грешно, всеки има своя път на тази земя и определена съдба.
Ти трябва да направиш своите грешки и своите избори!
Както казват старите родопчани имаш нафака и тексират и не можеш да избягаш от тях.
Което означава, че ще изживееш хубавото и лошото, което ти е отредено.
Единственото нещо, което искам да запомниш от мен е, че за всичко си има причина и доста често в живота се случва да мислиш, че нещо лошо ти се случва и в последствие да осъзнаеш, че е било за добро.
Бъди щастлива! Обичам те скъпа моя звездичке 



































23 коментара:

  1. О, прекрасно е, Катерина! Твоята дъщеря е орисана да е щастлива още в момента на раждането си! С такава невероятна майка и чудесен човек като теб!!! Без да се познаваме лично, а само виртуално, съм сигурна в това! Толкова много истина и топлина има в писмото ти..., а снимките са толкова живи.... Щастливки! Желая Ви от сърце всяка добрина под небето и повече хора като Вас! :) Благословени да сте! Ренета

    ОтговорИзтриване
  2. I blog frequently and I really appreciate your content. Your article has really peaked my interest.
    I'm going to book mark your website and keep checking for new information about once a week.
    I opted in for your Feed as well.

    My web page :: orlando criminal defense lawyer

    ОтговорИзтриване
  3. Красива,нежна и мила е Анджи!Желая и мнооого любов и успехи в живота!
    Много свежи снимки ,Кате-уникални просто.....
    Радвам ви се от сърце- прегръщам ви и ви целувам истински!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря Живе! Прегръщам те и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, Анджи е истински ангел - толкова нежна и фина! Направила си и страхотна фотосесия, подбрали сте хубаво местенце, а роклята и е уникална - много и отива червено. Желая и много щастие, любов и късмет в живота! Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обичам те! Благодаря ти много за прекрасните думи! Да съм жива и здрава, да се радвам и на твоето детенце ( а може би дечица:) Прегръщам те силно De Simone*)

      Изтриване
  6. Колко хубаво ми стана от красивото чувство, което си споделила с нас, Кате! Бъдете здрави и щастливи! Майките с дъщери сме благословени!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От сърце ти благодаря за вниманието! Прегръщам те силно!

      Изтриване
  7. Прекрасна дъщеря имаш, Кате!
    Да е жива и здрава и щастлива по пътя,
    който си избира!
    И винаги да си нейната най-добра приятелка!
    Чудесна фотосесия!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря Дани Прегръщам те силно и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  9. Катенце... Пожелавам ти да усещаш трепетите на сърцето и на твоето момиче... И един ден да усещаш как тупти сърчицето и на неговото дете, сигурна съм, че бъдеш още по-страхотна баба. Ама има време до онзи момент... Сега ти пожелавам безбрежно щастие, изживяно с най-близките. Прекрасна е Анджи!
    "Единственото нещо, което искам да запомниш от мен е, че за всичко си има причина и доста често в живота се случва да мислиш, че нещо лошо ти се случва и в последствие да осъзнаеш, че е било за добро." - това е най-важният урок и не 100, а безброй проценти е вярно. Убедила съм се лично и няма да спра да го повтарям. Само загубата на близък човек не мога да приема, но това е лично в мен...
    Спирам. Просто исках да ти кажа, че си прекрасна майка и жена!

    ОтговорИзтриване
  10. ЕБлагодаря ти Гери! обичам те! Небероятна си! Прегръщам те силно и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасница е твоята звездичка!
    Страхотна фотосесия, както винаги. С кеф прочетох писмото и разгледах снимките, до най-малкия детайл :)

    Все така да си щастлива, Кате! :*

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ти за вниманието! Прегръщам те силно и те целувам*) Да знаеш, че агнешкото става наистина превъзходно!

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасна е Анджи, казвала съм го много пъти, повтарям се и сега! Прекрасни сте двете - майка и дъщеря! Нека винаги връзката между вас да е толкова скъпа, силна и истинска! Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря Бонбон*)Прегръдки и целувки с пожелание за един прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  15. Катерина, видях преди време дъщеричката ти в класация на абитуриентки в дир.бг, от там разбрах, че събитието е било тази година, така че права си - малко закъсняло писмо. Така и не разбрах какво стана с класирането, но и там, нещата са субективни. Определено Анджи се отличаваше за мен, и то не само, защото я познах, просто изглежда и е много нежна и интересна! Радвам, че сподели и тук. Много силни и хубави думи си написала. Аз също съм майка на малко по-голяма дъщеря - на 22 и знам какви са чувствата, които са те владяли в този момент, както и тези, постоянните, дълбоко в сърцето, които не могат да се сравнят с нищо друго. Желая от сърце на дъщеричката ти здраве и късмет, а на теб - вече не да я държиш за ръка, а да и подариш криле и да се радваш на нейното щастие. Прекрасни сте и двете! Младежа също:))

    ОтговорИзтриване
  16. Благодаря ви за милите и красиви думи! Пожелавам и на вас, да сте живи и здрави, децата да ни радват и да сме дълги години с тях! Да споделяме още много радостни моменти! Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дали не сгреших, че си позволих на "ти", но аз отдавна чета тук и затова се почувствах свойски...а мисля и коментари съм оставяла преди време...Моля за извинение, ако съм нарушила етикета!

      Изтриване
    2. Веси, в никакъв случай! Радвам се,да си говорим на "ти" просто аз не понякога не пиша дълго време и не помня с кого съм контактувала!Целувки*)

      Изтриване
  17. and you don't have to settle for the bright purple one.
    These fuzzies may be a small annoyance, but they can make your
    gym seem unkempt. " Not only is that a catchy advertising slogan, but the same concept can work to your advantage when it comes to member retention. While buying women"s active wear, a customer must always search
    for such clothes that offer UPF and also SPF protection properties.


    My site; cheap weight sets ()

    ОтговорИзтриване
  18. Кате ,поздрави за твоята пораснала принцеса!
    Желая й попътен вятър , да сбъдва с лекота мечтите си!
    Извинявай за късното включване,но и при мен имаше същите емоции. :)
    Бъдете здрави и щастливи!

    ОтговорИзтриване