събота, 7 януари 2012 г.

Идея за камината и не само...


След свръхнатоварените празнични дни, дойде и моя ред за почивка.
С удоволствие сядам с компютъра и чаша вино в ръка, пред камината на свещи и една много лесна и евтина за изпълнение идейка, в това мразовито време.


Можете да създадете това уютно кътче, не само в камината, а навсякъде из дома си, дори и на масата.
За целта ви трябват няколко пънчета ( в моя случай от бреза) и обикновени свещички.
Бройката е по ваше желание.
Просто нарежете пънчетата  на различна височина от някое изсъхнало дърво, подредете ги и сложете свещичките върху тях.
Уютно, романтично и лесно.


А на всички, на които все още не съм честитила нова година пожелавам,
много здраве, любов, късмет, щастие!
Бъдете позитивни, истински,отзивчиви,човечни!
Отворете сърцето си за красотата и любовта!
Бъдете в синхрон със себе си!
Обичам всички ви и ви прегръщам силно: *)

27 коментара:

  1. :*Кате, откога те чакам да се появиш мила :)! Липсваше ми ! Честита да ти е новата година ,здрава ,с много късмет и любов! Идеята ти за свечщичките е чудна ! Весела съботна вечер ,целувки и една голяма ,силна прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате и аз се разтъжих за теб :) Прекрасна година ти пожелавам!
    Кучето, ах кучето е просто прекрасно :) Кътчето ти със свещи е чудесна идея, но аз видя ли куче забравям всичко друго :)
    Прегръдка от мен и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова година и тук, Кейт!
    Идеята е толкова романтична и красива- типично в твой стил. Ужасно заразна си в нежността и романтиката!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, новият ти облик е прекрасен!
    Ще се възползвам от уютната идея, която ни предлагаш!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, тези дни се питах къде изчезна :)
    А ти се явяваш с нова визия на блога, чудесна и уютна идея и чудесни снимки!
    Много здрава, усмихната, успешна, влюбена и благодатна Нова година за теб и семейството ти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива идея! Харесва ми , създава настроение! Катенце, радвам се, че си пак на линия, с много нови идеи и красиви снимки:)))Лека вечер с много усмивки от сърце ти желая:))))

    ОтговорИзтриване
  7. Зори, това е Рита на 4 години.
    И друг път съм я представяла.
    Прегръщам те силно:)

    Ийв, отново съм на линия, с нови сили напред!
    Целувам те аморе:)

    Бубе, красавице, обичам нещата, които твориш и перфекционизма ти!
    Прегръщам те силно:)

    Мариянче, ще се постарая да се видим тази година. Имате ли път към София, задължително минавате през нас.Имам мейл за връзка.
    Откакто те гледах при Лео, имам чувството, че се познаваме отдавна, толкова си лъчезарна:)
    Целувам те: *)

    Дани, ти си изненадата в деня ми. От теб винаги имам какво да науча, заимствам и судоволствие да си побъбрим.
    Прегръщам те силно:)

    Цветенце, няма ден, в който да не си ме усмихнала!
    Целувам те:*)

    ОтговорИзтриване
  8. ЕТО ГО НАШЕТО КАТЕНЦЕЕЕ....
    Първо да те прегрърна ,че много ми липсваха твоите публикации с уютните ти подредби. Липсваше ми и самата ти с голямото си сърце и доброта.
    Страхотно предложение ,топло уютно ,приказно,а снимките ти са чудесни. Кучето също не го бях виждала.Напомни ми за моето куче което беше същото само ,че със светла окраска .
    Силни прегръдки и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  9. Здравей Слънчице мое <3
    Радвам се да те прегърна, да те целуна, радвам се, че отново съм сред вас:)

    ОтговорИзтриване
  10. Катерино, моме! Добре си ни дошла отново:) Направо се почудих къде изчезна!:)
    За много години, здраве, любов и много късмет!
    Прекрасна идея даваш и аз ще се възползвам:)

    ОтговорИзтриване
  11. Прегръщам те Траянче!
    Всички ми липсвахте!

    ОтговорИзтриване
  12. Здравей Кате
    както винаги при теб е страхотно,приятно,уютно
    прегръдки и благодарности за чудесната идея

    ОтговорИзтриване
  13. Здравей Марийче!
    Благодаря за посещението!
    И аз те прегръщам и целувам малкия: *)

    ОтговорИзтриване
  14. Хей,Кате,ти се появи мила моя....
    С нови сили и настроение да си през цялата година!Нямам камина,но идеята си я бива.Рита е прекрасна-цункам я по муцунката...
    Целувки и за теб!

    ОтговорИзтриване
  15. Живе,още не съм се възстановила след празниците.
    Все едно ме е прегазил валяк!
    Тази година се изцедих до крайност!
    Прегръщам те и се надявам да вляза в ритъм!
    Прегръщам те и те целувам: *)

    ОтговорИзтриване
  16. Svidjaju mi se tvoje ideje - vino, svijece i dobro drustvo!

    ОтговорИзтриване
  17. Прегръщам те Ясна!И ти ми липсваше!

    ОтговорИзтриване
  18. Честита нова година, Кате! Много здраве и късмет! Идеята е страхотна, жалко, че в къщи нямам подходящо кътче за осъществяването и. Харесва ми новата подредба на блога ти! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  19. Янче, даже 2-3 пънчета на рафт или на мивката в банята правят чудеса:)Прегръдки , пожелавам ти прекрасен ден:)

    ОтговорИзтриване
  20. Хей ..Кате :) къде се губиш ...? и аз се затъжих за теб . При теб отново е красиво , уютно и романтично ...чудесна идея !
    Много ми харесва и новата "дрешка " на блога ти !
    Здрава , щастлива и изпълнена с много красиви мигове Нова година ти желая :)
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  21. Здравей, Сабинка!Прегръщам те, теб и малките бонбони:*)

    ОтговорИзтриване
  22. Кате, много , много ми хареса идеята ти, визията на блога, това , че си отново на линия.Обичам да знам , че си някъде там и измисляш поредното романтично свещенодействие.
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  23. Ей Вили, прегръщам те миличка:)Хубава неделя:)

    ОтговорИзтриване
  24. Кате радвам се ,че се появи и то с такава чудесна идея!Винаги те навестявам с удоволствие,защото създаваш красота и уют .Благодаря ти за удоволствието!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  25. Нова година, нова визия, нови и все така прекрасни идеи и нестихващи любов, щастие и вдъхновение през цялата година, Кате! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  26. Мире благодаря!Прегръдки:)

    Еви,благодаря ти!
    Прегръщам те:)

    ОтговорИзтриване
  27. Кате, радвам се отново да видя твоя публикация! Още повече, че е толкова уютна, стопляща и действа супер релаксиращо за всички, които не само покрай коледно-новогодишните празници се поизморихме, но и продължаваме с пълна пара да честваме именни и рождени дни! Благодаря за прекрасната идея! А новата визия и оформление на блога ти, са просто великолепни! Прегръдки и целувки и от мен!

    ОтговорИзтриване