вторник, 2 август 2011 г.

Салата


Продукти

1голям домат
1 топка моцарела
1патладжан
1червена чушка
2скилидки чесън
маслинова паста
орехи, босилек
сол,черен пипер
зехтин,балсамико

Приготвяне

Изпечете патладжана и чушката.Счукайте чесъна.Извадете вътрешността на патладжана,накълцайте на ситно и подправете с чесън,сол,пипер, балсамико,зехтин и босилек.Разбъркайте.Нарежете чушката на тънки ленти.Обелете домата и го нарежете на кръгчета.По същия начин нарежете и моцарелата.
В чиния подредете доматите,моцарелата,патладжан,чушките,маслиновата паста,босилека и ореховите ядки.Овкусете с балсамико и зехтин.
Насладете се приятели!

12 коментара:

  1. Кате, пак фантазия при теб, наистина звучи музика.:-)) (Не визирам само салфетката в първата снимка.) Това ще е било изключително вкусно. Нали си знаеш, че снимките са трепач.:-)
    Прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,Мони!Твоя хляб толкова ми хареса,че ще го направя в четвъртък и ще докладвам със снимки:)Хубава вечер:)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,направи ли една и за мен,мила?!
    Ако да-идвам веднага!Какво да нося за пиене :)?
    Разкошна салатка,аз направо мога да вечерям само с нея!
    Ако обаче се поддам на лакомията си ще си взема и шишче с патладжан/че и без това отдавна му се каня/,за десерт от бисквитките.
    Ехаааа,нека ми е лошо :))!

    ОтговорИзтриване
  4. Еликсирче,то Банкя е близо!

    ОтговорИзтриване
  5. Точно по моя вкус! Много обичам маслинова паста и я слагам почти на всичко соленичко :) Дали не ми е време за обяд, че нещо огладнях от тази салатка? :)

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна салата, обожавам средиземноморските аромати! Нотичките много й отиват, тя направо пее в чинията :) Записвам си рецептата.
    Хубав и слънчев ден! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, превъзходна салата, обожавам това съчетание, почти всеки ден си правим в къщи по-опреостен вариант на тази салатка :) Поздрави и много усмивки от мен :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ето какво ще направя в вече опечените ми чушки и патладжани.Благодаря ти ,Кате за хубавта рецепта!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря,момичета!Надявам се да съм ви била полезна!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Ааа,близо,ама до София!Освен да наминеш на моренце към Варна,ще ти предоставя възможността да се вихриш в кухнята,а аз ще ти забърквам питиета и ще те водя на диви плажове!Правим ли сделката?:)

    ОтговорИзтриване
  11. Ок.Когато имаш път към София,се свържи с мен,ще се радвам да се запознаем наживо!Ако имаш нужда някога,нещо да ти се свърши тук-насреща съм!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване