вторник, 19 юли 2011 г.

Студен чай и ледчета от чай от билки набрани от Родопите






Билките са брани и сушени в Родопите!А там е дин различен свят от този,който познават градските чеда.Един ден ще ви разкажа,но нека понапредна малко с рецептите и да свикна с писането,защото за мен това е нещо ново .



Направете си чай,какъвто обичате.Изстудете го.Във формичка за лед,сложете по цветче от билките и ги залейте с част от чая.Замразете във фризера.Така можете да си направите лед от студен чай,кафе или сок и когато го словите към определената течност,тя не се разводнява:)

3 коментара:

  1. Правила съм си ледчета с чай от лайка, но виж цветчета - не беше ми хрумвало да заледявам - красиво е!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Мартичка!Надявам се да съм ти била полезна:)Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива идея! Замразявала съм малки плодчета, но цветчета и лайка - не ми е хрумвало.

    ОтговорИзтриване