сряда, 2 ноември 2011 г.

Тарта с гъби и червен лук


Представям ви рецепта за гъбена тарта,на която,заради хранителния режим съм спестила сирене чедър.Който е на свободен режим на хранене да си добави,преди печенето.


Продукти за тестото

250 гр.брашно
1 яйце
100 гр.студено масло
сол

Омесете тесто и го оставете в хладилника за един час.


За плънката:

Нарежете на лунички две големи глави червен лук,две скилидки чесън и половин килограм гъби,нарязани на едро.Задушете ги в малко зехтин,поляти с половин чаена чаша червено вино,поръсени с черен пипер и сол.
Гответе до пълно извиране на течността.по желание накрая може да добавите 50мл. сметана.
Разточете на тънък лист тестото и го поставете в тавичка,като направите борд отстрани.
Изсипете плънката и по желание сложете сирене.Печете на 200C в предварително загрята фурна,на средна решетка до златиста коричка на борда.Поръсете с пресен копър,преди поднасяне!
Да ви е сладко приятели!

21 коментара:

  1. Много красиво и вкусно предложение, Кате!
    Страхотна идея и снимки в богата есенна палитра.
    Поздрави и слънчев ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам гъби, но признавам, че винаги с лек страх пристъпвам към тяхното приготовление, че не се знае дали няма да стане с вица за гъбите и свекървата :))
    Не е тайна, че не ги разпознавам, но тези, които са на снимките ти са много интересни, както и рецептата ти, Кате!
    С пожелание за слънчев есенен ден :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна тарта ,Кате! Обожавам гъбки, ще я имам предвид за тестения ден:)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна рецепта :)....семпла , вкусна ,лесна...благодаря за насладата да разглеждам всяко едно твое предложение :) Лек и хубав есенен ден :) !!!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно поднесени и ястие и снимки-уникални са...наситен гъбен аромат усетих от тази тарта.
    Усмихнат слънчев ден,Кате!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз съм от тези, които обичат гъби, но и са с леки резерви, поради страх от нежелани последствия, особено що се отнася до малките :) Рецептата е фантастична и толкова красиви снимки и аранжировка, браво Кате :)
    Усмивки и прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. КАТЕНЦЕ, ОХХ С ТЕЗИ ГЪБИ МЕ ЗАШЕМЕТИ НАПРАВО...
    Гъбарка съм и когато видя ястие с гъби винаги ми се иска да го имам на минутата.Твоето предложение е наистина страхотно и като се има в предвид ,че и аз към режимна ще ми се отрази добре.
    Снимките ти са прекрасни както винаги в твоя блог.
    Силно те прегръщам и хубав ден миличка!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви момичета!Гъбите на снимката направих в Родопите над Пловдивци!Това е вид манатарка!
    Тартата обаче е направена с печурки и прах от манатарки за по-силен аромат!
    Имайте предвид някой път,ако решите да я приготвяте,че е тежка,като храна и става за четирима човека!
    Прегръдки за всички ви и прекрасен ден:)))

    ОтговорИзтриване
  9. My favorite mushrooms:) Great dish:)

    ОтговорИзтриване
  10. Eха, много вкусно изглежда, Кате!
    Много са симпатични гъбките, които си снимала. И дървото също.
    Поздрави и пожлания за хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, много вкусна тарта!
    Както обичам гъбки, направо грабвам отрязаното парченце :)
    Сърдечен поздрав и усмивка!

    ОтговорИзтриване
  12. Много вкусно изглежда! Хубава вечер с позитивни емоции, Кате!:)

    ОтговорИзтриване
  13. Мммм... много вкусно е при теб, Кате :) Даже и на диета човек може да си хапва вкусотиики :)
    Прегръдка и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря ви момичета!Не можете да си представите,колко се радвам,че започнах тази диета(всъщност,това не е диета,а хранителен режим),към който смятаме с мъжа ми да се придържаме оттук нататък!Истинско удоволствие е да се храниш разделно,вкусовете на продуктите се усещат още по-силно!
    Сега се прибирам от работа и колежките ми и клиентите ми много ми се радват!
    Прегръщам ви и ви пожелавам прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  15. Volim sve sa lukom (najdraza mi je 'pizza Riviera'). Imas krasne fotografije!

    ОтговорИзтриване
  16. Кате,
    прекрасна е! Аз обожавам гъби и съм безстрашна при консумирането им- е, не се хвърлям в гората на червените гъбки, но всичко ще се продава по магазините или е набрано от баща ми, си го хапвам с голям кеф;)
    А манатарките..... мммм... чак си представих твоите пък макар и на прах;-)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  17. Me encanta todas las clases de hongos ,la tarta luce estupenda,sabrosa y saludable,abrazos grandes.

    ОтговорИзтриване
  18. Много вкусно и апетитно, Кате! Този режим на хранене започва да ми харесва все повече :-)

    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
  19. Много ми харесва предложението ти,Кате,ще е много ароматно!
    Снимките от природата дават чудесен облик на публикацията,и масата си аранжирала в есенни мотиви,както винаги си стилна!

    Хубав ден,скъпа!

    ОтговорИзтриване
  20. Лека вечер и хубав уикенд, Кате!!!

    ОтговорИзтриване