понеделник, 15 август 2011 г.

Френска селска торта


Тази торта е специален подарък за моята колежка Мая,която съвсем скоро разбрах,че е бремена!
Майче,пожелавам ти лека и безпроблемна бременост,да родиш живо и здраво бебенце(по мое пожелание момиченце,както личи от снимката:)))!
Направена от мен с много любов за теб Мая!




Рецептата взех от тук Ilina

Продукти за 7-8 бисквитени блата с размер на диаметъра 22-24см:

1ч.ч. захар
4 с.л. мед
100г масло
2 яйца
2 ванилии
по-малко от 1/2ч.л.сода
около 4ч.ч. брашно

Продукти за крема:
1 опаковка сметана заквасена Данон (400г)
1 кофичка кисело мляко 3.6%
250г масло
200г пудра захар
смлени орехи около 1 пълна ч.ч. за да се покрие тортата 


Илинка,благодаря за точната рецепта.Изпълних я едно към едно и се получи вкусът на тортата,която опитвам по заведенията.Единствената разлика при моята торта е,че пекох блатовете във форма с диаметър 26см,и ги направих по 1мм. Получиха се 15 блата.
Да ви е сладко!


Понеже ми остана един блат,реших,че мога да го оползотворя в този десерт!



Сложих от любимият ми италиански ванилов сладолед(негова снимка можете да видите в една от първите ми публикации-горещо го препоръчвам),натроших на ситно блата от тортата,посипах със смлени  орехи,полях с малко мед и се получи невероятна мелба!

26 коментара:

  1. Какво съвпадение, и аз онзи ден правих същата, само че с по-малко блатове. И ги пекох на тигана, като палачинки.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна торта, а и в чашка е също толкова привлекателна!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей,Кали!Публикувала ли си рецептата да я погледна?

    Траянка,повода е много хубав!Много обичам бебета!А и да ти кажа честно,много харесвах усещенато да съм бремена и сега благородно и завиждам за всичките красиви изживявания и усещания около бременоста!
    Прегръдки:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна торта и красиви снимки , Катерина !
    Поздрави ! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудена торта за страхотен повод. И аз пожелавам лека и безпроблемна бременост на бъдещата майка.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Не остана ред да я публикувам още, ще пиша. Но твоята изглежда страхотно!

    ОтговорИзтриване
  7. Любимия сладкиш, изглежда DELICIOUS EBM.
    добра седмица
    BJS

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна торта, по много нежен и хубав повод! Тази рецепта много я харесвам :)
    На твоята приятелка пожелавам лека бременност :)
    Поздрав!

    ОтговорИзтриване
  9. Момичета,благодаря ви за позитивните коментари,защото за първи път приготвям тортата!
    Благодаря ви и за хубавите пожелания към моята приятелка!

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, Кате!... Превъзходна торта, аз още не съм се осмелила да я приготвя... и толкова красиви снимки!
    Поздравявам те, чудесно е всичко!

    ОтговорИзтриване
  11. Нямам думи, честно... изглежда невероятно сладко и вкусно! Справила си се повече от перфектно, а снимките са пълен разкош! А поводът е много трогателен, присъединявам се към поздравленията за бъдещата мама и й желая лека и безпроблемна бременност! :) Страхотна си, Кате! Най-сърдечни поздрави.

    ОтговорИзтриване
  12. Разкошна торта и снимки, Кате!
    Направила си я за много радостен повод, бъдещата поява на нов живот!
    Лека бременност на маминка и поздравления за страхотната торта!

    ОтговорИзтриване
  13. Марийче,надявам се,че си изкарваш хубаво празника!

    Вили,благодаря ти много!Прегръдки!

    Русанка,благодаря за кментарите!Скъпи са ми ,защото смятам,че си изключителен кулинар и естет!

    Момичета,много благодаря,за позитивното отношение!Трогната съм!

    ОтговорИзтриване
  14. Катерина, много блатове , много нещо:))).Като погледнах снимката на парченцето си помислих , че е палачинкова торта:).
    Чудесна торта, много висока и красива, а и някак си съм твърдо убедена, че е много, много вкусна:).
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  15. Аелис,изобщо не е висока!Около 5см.в завършен вид!А за вкуса нямам думи!Горе-долу преди 10 години я пуснаха в ресторанти "Ниагара".Тогава ми беше любима и я преядох.Оттогава не съм я вкусвала.Сега я направих по поръчка на моите колежки и я опитвам за първи път от много време!Бях изненадана да установя,че това е точната рецепта!Изключителен вкус!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотна торта! Сигурна съм, че е толкова вкусна, колкото изглежда. А и поводът, по който е направена е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  17. Ели,благодаря!Не ме бива много по сладките неща,но тази торта ми се получи идеално,защото от цялата си душа и сърце се радвам за Майчето!
    Пожелавам ти страхотен ден:)))

    ОтговорИзтриване
  18. Катерина,
    невероятна е тортата, много добре ти се е получила. Известна рецепта и има за какво да събира толкова фенове и съмишленици. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  19. Ох, от поне една година насам й се каня на тази торта - и все не й идва ред :), но като гледам твоята как сластно е надиплена - ми идва да запретна ръкави!! Само мисълта, че след това сама ще си я ям цялата :) ме спира...

    ОтговорИзтриване
  20. Благодаря Мина!Наистина си е за повечко хора,а и не е особено лекичка!

    ОтговорИзтриване
  21. Тортите са моя слабост, а тази изглежда чудесно.
    Безпроблемна бременност на бъдещата майка.
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Мама миа, невероятно вкусно изглежда, Кате!
    Лека бременност на бъдещата маминка и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  23. Инче,всички много я харесаха,но аз немога да я оценя,защото преди време я преядох и все още не ми е минало:(
    Направих я най-вече заради моята колежка!
    Благодаря за пожеланието!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  24. Обожавам я тази торта :-) Малко по различна е рецептата по която я правя но вкусът съм сигурна че е същият :-)

    ОтговорИзтриване