вторник, 30 август 2011 г.

Нежна розова вечер-за един невероятен кекс и пиле с със сос на хлебна основа

                                                                                                                                                               Днешната нежна розова вечер бе предизвикана от чудесната рецепта за дунапренен кекс на Русанка!


Русанче,благодаря ти за приятелството,милите и позитивни коментари, и за присъствието ти в моя блог!
Продължавай да ни радваш както с нови и интересни рецепти,така и с традиционии стари.
От дете не бях яла такъв кекс,а мъжът ми го оприличи със захарен памук!
Рецептата е много точна.Благодаря!
Кекса стана нежно розов и много въздушен,което доведе до подготовка на меню и маса в този цвят!
Представям ви и моята рецепта за пиле със сос на хлебна основа.Можете да направите цяло пиле или нарязано на порции.

Върху пилешкото месо слагате тънки ленти бекон и стръкче магданоз,и го връзвате с конец.Слагате го в тавичка и гозапържвате леко,само отстраната от която няма бекон.Ако пилето е цяло,бекона се слага върху гърдите.Посолете го и поръсете с черен пипер.Изпечете го във фурната до пълна готовност.


През това време направете соса.
Махнете коричките на 3-4 филии хляб и го нарежете на кубчета.Словете нарязан магданоз,посолете у поръсете  с черен пипер.Блиндирайте допълното смилане на хляба.
В тиган загрейте малко масло и добавете нарязан лук,пипер,дафинов лист и звездовиден анасон.Задушете в сичко и залейте с мляко.Когато кипне махнете сместа от котлона и прецедете.Залейте хлебните трохи с млечната смес и добавете малко масло.Трябва да се получи смес с гъстотата на картофено пюре.Ако е много гъсто,просто добавете мляко,до желаната гъстота.
Сервирайте пилето върху хлебния сос и полейте със соса останал от печенето на пилето.


Салатката не е нищо особено.Печена белена ,наситнена червена чушка,обелен и наситнен домат,начупено сиренсе,смесено с цедено кисело мляко,пиперче,орехчета и зехтин!


Да ви е сладко!

И за край на чудесната ни вечер избрах да ви представя любимо мое стихотворение написано от Станка Пенчева!


НЕЖНОСТ


Додето сме млади, додето сме хубави,
Обичта покрай нас все кръжи и кръжи...
Очите ни срещат погледи влюбени,
Ушите ни слушат мили лъжи –

И ний разцъфтяваме като горди кринове,
Къпани от ласкави дъждове,
Галени от ветрове копринени,
Блеснали в лъч мигновен...

Но когато очите ми избелеят
И по ръцете избият кафяви петна,
Когато косата ми със снега се слее
И стана просто стара жена –

От всички, които са ме любили,
Край мен ще остане само един:
И за него аз ще съм винаги хубава,
Неотделима, както преди.

Той ще милва ръката ми стара и грозна,
Ще ме води полека с усмивка добра...
Затова сега мисля със нежност за този,
Със когото ще се състаря.



20 коментара:

  1. Прекрасна е тематичната ти розова вечер - нежна, стилна, романтична.:-))) Сготвила си и вкусотии, а и стихотворението на Станка Пенчева е много подходящо. Благодаря!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, всичко е направено с толкова любов :)
    Не може да не е прекрасно!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна вечер в роозово! Всичко е така нежно и романтично!
    Храната е великолепна, а за стиховете, просто нямам думи....
    Пожелавам ти много прекрасни розови вечери!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,все едно прелиствам списание-всеки път различен цвят покривки,различни чинийки,купички,украси,мъниста,камъчета,цветчета....неизчерпаема галерия!И винаги подредено с много усет и вкус!Браво!Ястието е чудесно,салатката-и тя!Стихотворението е много истинско!

    Комплименти за очарованието,което винаги ме пленява тук!

    ОтговорИзтриване
  5. Ааа, убиваш ме с красиво аранжираните си маси!!!
    Изключително нежна и много романтична атмосфера си създала!
    И предложенията ти ми харесват, особено пиленцето - много апетитно изглежда!

    Звездна вечер :)

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, как е възможно да си толкова романтично вълшебна! Щастлив човек е твоя мъж!
    Прекрасна аранжировка, вкусна храна и една толкова перфектна дама зад всичко това.
    Браво!

    ОтговорИзтриване
  7. Много нежно , романтично и вкусно е при теб Кате !
    Вълшебница си !
    Прегръдки и хубав и усмихнат утрешен ден . :))))

    ОтговорИзтриване
  8. Оххх Кате и на мен ще ми се прииска да съм мъж и то в твоята къща :)) Каква красота, а за пиленто ... ммм чудно!
    Много усмивки от мен :)

    ОтговорИзтриване
  9. Oh Katerina you must be in love:) Such a romantic table and great dishes;)

    ОтговорИзтриване
  10. Изглежда невероятно! И освен, че е страшно красиво и изглежда и точно толкова вкусно! Как да не му се прииска на човек да дойде на гости за вечеря ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Какъв ли следващия цвят, с който ще ни очароваш?
    Прекрасна си!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря на всички,за прекрасното отношение!
    Снощи нежната розова вечер продължи много кратко,защото ни се наложи много бързо да тръгнем на път!
    Публикувах в движение и усетих,колко е хубаво да имаш мобилен интернет!
    Препоръвам ви го!
    Аз си взех карта на глобул!Много съм доволна!
    Има покритие дори в едно много затънтено село след Велико Тъново:)

    ОтговорИзтриване
  13. Кате,приказка е при тебе-поздравления!А за Глобул,избрала си правилният оператор,но ако има проблеми,може да разчинаш на мен.
    Приятен ден,мила!

    ОтговорИзтриване
  14. Живе,благодаря ти!Ти също като идвш към Банкя,драсни един мейл да се видим!
    Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  15. Катюша, какая красота! Ты - молодец, очень нежно и романтично!

    ОтговорИзтриване
  16. Цвета,така се радвам да те видя в моя блог!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  17. О, наистина е нежно! Много ми хареса как умееш да създаваш обстановка и настроение! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  18. Гуинет и ти ме пленяваш с хубавите си рецепти,чудесното изпълнение и снимки!
    Последната,много ми хареса,Задължително ще я пробвам!
    Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  19. Кате, нежна вълшебнице!
    Страхотна аранжировка и рецепти!
    В този свят, изпълнен с трудности тук е като един приказно вълшебен и романтичен остров!
    Радвам се, че кексът ви е харесал!
    Поздрави и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  20. A beautiful table setting and the food also looks amazing!

    E.A.T.

    ОтговорИзтриване