събота, 27 август 2011 г.

Боровинковата ми вечер

                                                                                                                                                                            Днешната вечер,бе провокирана от прекрасните малинови кошнички на Федора!
Инче-шегаджийке,прекрасните ти кошнички,станаха като израза (купих си балтон за копчето!
В началото видях превъзходния десерт,но нямах малини.За сметка на това имам много боровинки.Така се роди идеята за боровинковата ми вечер!
И се започна едно търсене на лилави аксесоари за масата,рецепти с боровинки,лилави цветя,панделки.даже сънувах в лилаво хахаха!
Инче,вълшебнице,набелязала съм си още твои рецепти!Радваш ни със всеки пост,пишеш чудесно,а както разбрах последно имаш и страхотно чувство за хумор!Радвам се на всеки контакт с теб и съм благодарна ,че виртуалното пространство ни запозна!
Ето и моите кошнички,които в никакъв случай немогат да се мерят с твоите(както вече всички сте забелязали,не ме бива по сладките неща,или по точно по оформянето им,иначе на вкус ги докарвам чудесно:)!



Та ето така последва и ризото  с боровинки заимствано от тукPan con l'olio!
След което дойде и моята авторска рецепта за свинска плешка,пълнена със синьо сирене и боровинки.
В малко олио запържете 1 глава ситно нарязан червен лук и 3-4 скилидки чесън.Сипете 50мл бяло вино,добавете към 50мл. заквасена сметана,разбъркайте и гответе няколко минути до леко сгъстяване.Прецедете соса.
Смесете боровинки с  леко омекнало синьо сирене.Вземете две парчета плешка,направете напречен разрез и напълнете със боровинковата смес.Затворете го с клечки за зъби.
Запържете месото леко от двете страни,след което сипете малко вода да се задуши.Гответе до пълна готовност,като накрая го оставите на мазнина.
Сервирайте нарязано под наклон,полято със сметаново-винения сос и любима гарнитура!
Да ви е сладко!



И в тон с романтичното ми настроение ви представям един от любимите ми филми,които ме вдъхновяват и ми показват силата на истинската любов и това,че  когато я, има винаги има начин и време да я покажем и да бъдем до човека,когото обичаме!Всичко останало са оправдания!


Но все пак ето и едно мое оправдание за това,че съм такъв непоправим романтик: и свръхемоционален човек.
Отгледана съм с много любов от хора,които бяха заедно от 17 годишни до смъртта на майка ми и до последно бяха силно влюбени и отдадени един на друг.
И въпреки трудностите винаги намираха време един за друг.
Мама изненадваше татко с невероятни решения за дома и кухнята,а той от своя страна винаги намираше какво да и подари-дали скъп парфюм или просто набрани цветя от полето,важното беше да и покаже,че мисли за нея!


Затова и ние с  моето момче,следваме техния пример и не пропускаме и секунда в която можем да бъдем заедно!
Пожелавам на всички една пурпурна и незабравима вечер!





17 коментара:

  1. Kaте, всичко е прекрасно. Масата, ястията... Сладко и солено е страхотна комбинация... ние точно хапнахме едни смокини с прощуто и сирене :)
    Филмът е божествен... незабравим, от любимите ми.
    Един от уроците, които научих от това, че и моята майка вече е няма, е че трябва да обичаме, да споделяме чувствата си, да не изпускаме и една секунда... Напълно съгласна съм с написаното от теб!
    Хубава вечер от мен!

    П.С.Имам същите чаши :)

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно красиви нещица и вкусотийки си ни приготвила пак!
    За букета пък просто нямам думи!
    Хубава вечер и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, уцели слабото ми място- боровинки с каквото и да било :))Кошничките ти, са неустоими и всичко останало!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,
    прекрасна маса си подредила,
    с много вкус и усет към красивото!
    Невероятно точно си усетила истинските неща в живота!
    И рецептите ти, и изпълнението им е чудесно-сладко и солено в едно!
    Както е и в живота!
    Сърдечни поздрави и една прекрасна неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. I love teh cake and your romantic table;))

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета!
    Хубав и разпускащ неделен ден:)

    ОтговорИзтриване
  7. Кейт, толкова красота в една статия, направо ме порази, всичко е толкова фино и подредено с любов!
    Този филм е също мой любим, много истински!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, всичко е просто приказно! Много ме разчувства, аз също съм Стрелец и абсолютно същия непоправим романтик :) Страхотно ми хареса публикацията, ястията, масата, всичко! Радвам се, че има и други хора, много дори, които виждат света по този начин!
    Пожелавам ти тези хубави чувства никога да не стихват! И една прекрасна емоционална неделна вечер! :)

    П.С. Днес бяхме на разходка до Банкя и се сетих за теб :)

    ОтговорИзтриване
  9. Марче,убих те!Нямам нищо против живият контакт!Ние живеем почти в центъра на много лесно място!Моля те ела следващия път да пием кафе!Оставила съм мейл за връзка!
    Прегръдки!

    Линче,и за теб прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  10. Kате, чувствам се много неудобно след такива суперлативи по мой адрес (сериозно говоря). Благодаря ти, че си толкова позитивен човек, както и за боровинковото удоволствие, което ми достави! Много красива аранжировка на масата, а ястието с месцето и боровинковият ориз са умопомрачително вкусни за мен в този момент. Днес малко хапнах мръсни малини от Витоша, ама боровинковата наслада, която ни поднасяш е в пъти за предпочитане.
    Прегръщам те и ви желая много щастливи, романтични вечери с много любовни пламъчета в очите на теб и на половинката :)

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, идеята за разходката дойде изключително спонтанно и в движение, не бяхме я планирали. След като излязохме от вкъщи на половинката му хрумна да отскочим до Банкя и до Клисурския манастир - междудругото до манастира не бях ходила и много ми хареса. Със сигурност ще отидем пак, има хубави местенца за пикник наоколо. Иначе би ми било изключително приятно да се запозная с теб! Следващият път, когато тръгнем организирано към Банкя непременно ще ти пиша.
    Поздрави и прегръдки от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, много красиво подредена маса и изпълнена с любови!
    Пожелавам да не се изпарява и частица от нея през целия ви съвместен живот!
    А предложеното свинско с боровинки и сирене ми е фаворит от тази ти публикация; много, много апетитно!
    Поздрави, с пожелание за хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Кате,духът на романтиката се усеща във всеки детайл на тази публикация!
    Поздравявам те за прекрасното семейство,което си имала в лицето на родителите ти,и на твоето с половинът!
    Масата е отново прекрасно аранжирана,а ястията-великолепни!
    Десертът ти е страхотен,подценяваш се,мила!

    Хубава вечер пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  14. Кате, Кате.....
    толкова красота и в думите, и на масата....
    Нека любовта ви трае вечно!
    Боровинковата ви вечер със сигурност си е струвала:-)

    ОтговорИзтриване
  15. Кате, похвално е търпението ти, с което подреждаш тези изящни маси. Все едно гледам натюрморти. Аз не го мога.:) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Момичета,благодаря ви за чудесните коментари!
    Много се радвам,че познавам всяка една от вас!
    Всички сте ми вдъхновение,а някои и учители(визирам Пепи,чието присъствие в моя блог,много ме радва)!
    Огромно благодаря,за пожеланията и позитивизма!
    Много е хубаво да виждаш доброто у хората:)
    Прегръщам ви:)

    ОтговорИзтриване
  17. Кате , всичко е прекрасно и много ми харесва - ястията , десерта , букета , съдовете , салфетките , пръстените - цветя за приборите , които сякаш са излезли от красивата покривка на цветя :))))
    Страхотна си Кате !
    Прегръдки и хубав утрешен ден !

    ОтговорИзтриване