петък, 19 август 2011 г.

Топли сандвичи с моцарела и една импровизирана салатка


Днешният ден беше страхотен!Точно като една малка събота,разпокъсан изпълнен с емоции и срещи.Сутринта изчистих терасата,подготвих я за вечерта и тръгнах за работа.Да,ама не!(както казваше Петко Бочаров)
Плановете ми се промениха в движение,отвори ми се прозорче и  аз го използвах да отскоча до Джъмбо за някои идейки!
Намерих си доста хубави нещица!Излязох доволна и щастлива(аз винаги съм си в такова състояние де:)
Имах чудесен ден и в работата,защото клиентите ми са чудесни хора и контакта с тях винаги ме обогатява и забавлява!
Така и неусетно мина денят и дойде време за вечеря.
От сутринта бях решила да направя сандвичи(отдавна не сме яли).Не исках да са с месо и така се роди идеята за нашата вечеря.Салатата е импровизирана от наличните продукти в къщи.

Продукти за сандвичите

1 хляб за тостер
2 топки моцарела
3 яйца
100мл. прясно мляко
сол,черен пипер
брашно
олио

Приготвяне

Изрежете коричките на хляба.Нарежете моцарелата на филийки.Разбийте яйцата и млякото в купа и подправете с черния пипер и малко сол.На дъска за рязане,сложете една филийка хляб,покрийте хубаво с моцарела и отгоре сложете друга филийка,след което разрежете филийката по диагонал(да се получат два триъгълника.Направете всичките.Оваляйте ги в брашно.Когато са готови,потапяйте в яйчената смес и пържете в загрято олио.Извадете ги на кухненска хартия да се отцедят.



За салатката(количеството на продуктите е по ваше осмотрение)

Нарежете ситно зелена салата за основа.Нарежете на малки кубчета домат и краставица.
Ето тук идва интересното!Отворих хладилника и видях синьо сирене.нарязах го на кубчета и се сетих,че онзи ден си купих много хубава горчица с чушки.Сложих 1ч.л.Добавих сметана,балсамико и зехтин на око,пасирах,добавих и малко вода за разреждане и ето...сос ала Катето! Залях салатката и добавих малко маслинова паста отгоре(за разкош хахаха)


Да ви е сладко приятели!

23 коментара:

  1. Чудесни импровизации! Ще се опита!
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Дааа Кате, голяма работа си ти :) И аз като Траяна, бих казала, че идеите ти са чудесни и много вкусно изглежда всичко :)
    Поздрави Кате и чуден уикенд с много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  3. It proves again the ebst things come to our mind when we improvize.Your salad here is testimony tothat:)

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, че вкусно звучи. Само да намеря кой да ми ги приготви :D
    Приятна почивка и от мен :))

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са! Приятен уикенд!!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, пълен разкош се е получило :)
    Импровизациите са най-вкусното нещо!
    Прегръдки и усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
  7. Момичета,благодаря ви за коментарите!
    Пожелавам ви много хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни са, Кате!
    А си те представих как пърхаш, как подхвърчаш с хартиена чанта, пълна с покупки и доволно, доволно пръскаш усмивки :)

    С пожелание за хубав и слънчев уикенд :)

    ОтговорИзтриване
  9. Леле, Кате, страхотна импровизация!
    Браво, много ми хареса!
    Сърдечни поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  10. Инче,колко красиво казано!Прегръщам те и ти пожелавам страхотен уикенд:)

    Русанче,когато децата пораснат имаш повече време за половинката и повече вечери само за двамата!
    Тогава идват и идеите!Прегръдки и хубава събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  11. Катя, просто разкошно! Усмихнат ден и позитивен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  12. EXCELENTE APRESENTAÇÃO...ADOREI E JÁ ME SENTAVA A ESSA MESA...
    BOM FIM DE SEMANA
    BJS

    ОтговорИзтриване
  13. Excelente plato ,maravillosa mesa muy linda presentación,me ha encantado,abrazos cordiales.

    ОтговорИзтриване
  14. São obrigado bom fim de semana!

    Rosita, ahora, cuando los niños son mayores, tienen más tiempo para estar juntos!
    Te abrazo y les deseo un buen domingo!

    ОтговорИзтриване
  15. Хихи и нашата вечеря в петък беше сандвичи и салата. Много ме впечатли дресингът на твоята салатка, ще го пробвам някой път.
    Поздрави и хубава неделя :)

    ОтговорИзтриване
  16. Ели,ефекта беше във въпросната горчица с чушки,която е просто чудесна!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  17. Мартичка,наистина беше много вкусно и засищащо!

    ОтговорИзтриване
  18. И както казва дона Лидия-Простотата е царица в кухнята!,та и твоята вечеря е просто фантастиш,както пък казваха в една реклама!:))

    Приветствам и салатката,и сандвичите,и неделните ти пенкйкс!

    Обаче за чинийките на розови точици няма да ти простя ни-ко-га!!:))
    Очите ми останаха в тях, и в чашките,Катеееее,от къде ги вадиш всичките тези красоти,страшна си,браво,браво,хиляди пъти браво!

    Айде,спорна и усмихната нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  19. А,е сега вече ще те разцелувам направо!!
    Защо ли?
    Защото мога да публикувам без досадната проверка с дума,заради която напоследък взех да ти коментирам публикациите групово,че да става по-бързо.Много добре си направила,че си я махнала,даже мислех да ти предложа,ама ме досрамя!

    Вече ще се разписвам персонално под всеки пост и с огромен кеф /тази дума не я харесвам много,но пък ми идва точно на място в случая!/

    ОтговорИзтриване
  20. Еликсирче,ще ми простиш скъпа,защотопросто ще ти кажа окъде ги купих.Това е въпросната покупка,заради която,какато каза Инчето по-горе пърхах и подскачах доволно излизайки от магазина.Купих ги от Джъмбо.
    Там има и такива нежни розови салфетчици:)
    И следващия път,когато искаш нещо да ми кажеш и се чудиш...е,не се чуди,просто ми кажи!
    Толкова на бързо и на шега създадох блога,че дори не съм разгледала настройките.
    Прегръщам те и ти пожелавам една успешна и ползотворна седмица!

    ОтговорИзтриване
  21. Кате,радвам се,че ме разбираш...но все пак се въздържах,защото всеки сам си решава кое как да му е/за настройките де/.
    При твоето изобилие от публикации така е по-удобно за коментиращите.
    Блазе ти за Джъмбото,ние си нямаме :(.
    И аз обожавам да разглеждам такива магазини,мога да стоя с часове.
    Дори в неделя имах изненадващ подарък от моя половин-взел ми подложка за маса от бамбук....да си снимам и на нея :)).
    Свикнаха вече у дома....де ще идат :))!

    Хубав ден,мила!

    ОтговорИзтриване
  22. Това сподаръка е много мило!Толкова е хубаво,когато човека до теб мисли за теб и споделяте всичко!Поздрави го от мен!Много уважавам такива мъже!Имаш сърдечни поздрави и от моят мъж и благодарности за чудесната рецепта за галета.МНООООго му хареса!

    ОтговорИзтриване